Overslaan en naar de inhoud gaan

Ovide Agency voegt fintech Finn toe aan portfolio

Het Utrechtse bureau gaat de PR en online content verzorgen

Finn, een fintech startup van ING, dat autonome betalingen tussen slimme apparaten mogelijk maakt wordt toegevoegd aan het portfolio van Ovide Agency. Het bureau uit Utrecht gaat de PR-activiteiten en online content verzorgen voor de startup. 

related partner content for mobile comes here

Internet of Things

Het Nederlandse Finn geeft aan dat het de interesse in de fintech flink ziet toenemen. Bij autonome betalingen, zoals wat Finn verzorgt gaat het bijvoorbeeld om een auto die zelf betaalt voor de parkeerplaats of een slimme energiemeter die automatisch afrekent op basis van verbruik. De fintech startup legt uit dat organisaties met de software van het bedrijf zelf gewenste acties en betalingsopties toe kunnen voegen aan de IoT-apparaten (Internet of Things). Door de extra opties ontstaan volgens Finn nieuwe mogelijkheden, zoals pay-per-use modellen; betalingen aan de hand van de tijd, hoeveelheid of volume waarmee een product wordt gebruikt.

Arlette Warmerdam, mede-oprichter en product lead bij Finn: ‘Voor ons is 2020 een belangrijk jaar met ambitieuze doelstellingen. Onze keuze is daarbij op Ovide Agency gevallen vanwege hun enthousiaste en gedreven aanpak. Daarnaast hebben ze bewezen dat ze onze technologie en propositie weten te vertalen naar uiteenlopende doelgroepen.’

Innovatieve Nederlandse Fintech

‘Het afgelopen jaar hebben we naast grote namen zoals Netflix, Bosch en Swapfiets, ook mogen samenwerken met uiteenlopende tech startups uit binnen- en buitenland. Met Finn voegen we een innovatieve Nederlandse fintech toe aan dit portfolio,’ dit zegt Marieke Verhaar-Fennis, mede-oprichter van Ovide Agency. ‘Het is geweldig om te zien wat voor technologie deze ING startup neer heeft gezet.’

Finn is in 2017 ontstaan vanuit ING. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in