Digital transformation European Marketing Confederation: ‘AI vraagt om meer samenwerking tussen afdelingen, duidelijke doelen en passende IT-oplossingen’ In zijn jaarlijkse ‘Marketing Agenda’, heeft de EMC het over ‘Data-driven AI revolution meets brand management’.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Advertorial Waarom bedrijven een stap achterblijven zonder SEO uitbesteding Online is zichtbaarheid een absolute must. Toch onderschatten veel bedrijven de complexiteit van zoekmachineoptimalisatie.
Partnerbijdrage Microsoft Advertising Partner Program omarmt verandering en innovatie De Microsoft Partner Awards zijn een erkenning van excellentie in de Europese advertentiemarkt.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Digital transformation European Marketing Confederation: ‘AI vraagt om meer samenwerking tussen afdelingen, duidelijke doelen en passende IT-oplossingen’ In zijn jaarlijkse ‘Marketing Agenda’, heeft de EMC het over ‘Data-driven AI revolution meets brand management’.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Advertorial Waarom bedrijven een stap achterblijven zonder SEO uitbesteding Online is zichtbaarheid een absolute must. Toch onderschatten veel bedrijven de complexiteit van zoekmachineoptimalisatie.
Partnerbijdrage Microsoft Advertising Partner Program omarmt verandering en innovatie De Microsoft Partner Awards zijn een erkenning van excellentie in de Europese advertentiemarkt.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Data & Insights 4 op de 10 Nederlanders kent Threads en/of Bluesky, maar gebruik blijft achter Gebruikers zijn positief over de sfeer op de platformen, de goede discussies en het (vooralsnog) ontbreken van reclames.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Partnerbijdrage Hoe blijf je relevant in een complex advertising-landschap? De weg naar naadloze omnichannel-advertising: jouw merk centraal op elk kanaal. Blijf consistent en relevant door integrated storytelling.
Partnerbijdrage Zichtbaar blijven in een veranderend zoeklandschap: AI transformeert SEO In de gratis online clinic van Beeckestijn Business School vertelt SEO-expert Etienne Donicie over de invloed van AI op SEO.
Bureaus AI verlaagt de drempel maar verhoogt niet de lat Lucas Nutbey ziet in de impact van AI op marketing dé kans voor bureaus om weer aan de boardroomtafel te komen.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Data & Insights 4 op de 10 Nederlanders kent Threads en/of Bluesky, maar gebruik blijft achter Gebruikers zijn positief over de sfeer op de platformen, de goede discussies en het (vooralsnog) ontbreken van reclames.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Partnerbijdrage Hoe blijf je relevant in een complex advertising-landschap? De weg naar naadloze omnichannel-advertising: jouw merk centraal op elk kanaal. Blijf consistent en relevant door integrated storytelling.
Partnerbijdrage Zichtbaar blijven in een veranderend zoeklandschap: AI transformeert SEO In de gratis online clinic van Beeckestijn Business School vertelt SEO-expert Etienne Donicie over de invloed van AI op SEO.
Bureaus AI verlaagt de drempel maar verhoogt niet de lat Lucas Nutbey ziet in de impact van AI op marketing dé kans voor bureaus om weer aan de boardroomtafel te komen.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’ CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Advertorial ESG: CMO’s ticket to the boardroom ESG-doelen zijn onderdeel van de waardepropositie van merken.
Merkstrategie Cees Hannema (Omoda): ‘Snelle levering is een hygiënefactor’ CMO Studio | Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat…
Merkstrategie Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’ CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Carriere Twannie de Ridder gaat productiehuis Mønaerk leiden Ze stapt over van het failliet verklaarde This Page.
Carriere Wouter Voges en Maarten Remmers verruilen DDB voor Alfred Het duo werkte bij DDB onder meer op de veelbekroonde Lies-campagne van Kruidvat.
Premium Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Partnerbijdrage Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’ 'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Partnerbijdrage Privacy First is de nieuwe norm Om als agency of adverteerder in te kunnen spelen op de verwachtingen van de consument is het belangrijk dat je privacy bewust wordt.
Premium Carriere Marloes Bras (Bever): ‘Zingen is mijn uitlaatklep’ OUT OF OFFICE | Marketing-communicatiemanager Bras zingt zoveel als mogelijk. 'Muziek creëert emotie en verbindt, dat blijft bijzonder.'
Premium Carriere Werken met de wereld onder je voeten: op bezoek bij Havenbedrijf Rotterdam In het hart van de Rotterdamse haven, op de 15e, spreken we Karin van de Braak, manager marketing-communicatie, over haar werkplek.
Carriere René Verbong en Daniel te Lindert samen verder als creatief team 'Iedere creatief wil iets creëren, schaven, mooier maken.'
Premium Digital transformation Ethische overweging: moet je melden dat je advertentie gemaakt is met AI? Transparantie in AI is niet alleen een ethische, maar ook een strategische keuze, zo blijkt uit de winnende scriptie dit jaar bij Swocc.
Premium Carriere Sterre Hoek: 'Ik ben mijn moeders grootste fan' Celeste Duyts en Sterre Hoek zijn niet alleen verbonden door een bloedband, maar ook door hun passie voor marketing.
Premium Digital transformation CMO’s omarmen ChatGPT als maatje om dagelijks mee te sparren CMO Report | De hogesnelheidstrein die AI heet, dendert voort. Bijna álle CMO’s noemen het dé belangrijkste ontwikkeling van het moment.
Premium Carriere Annabelle Klop is de nieuwe managing director van Serviceplan Amsterdam Het bureau werd het afgelopen jaar geleid door ceo Christiaan van Betuw.
Carriere Twannie de Ridder gaat productiehuis Mønaerk leiden Ze stapt over van het failliet verklaarde This Page.
Carriere Wouter Voges en Maarten Remmers verruilen DDB voor Alfred Het duo werkte bij DDB onder meer op de veelbekroonde Lies-campagne van Kruidvat.
Premium Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Partnerbijdrage Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’ 'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Partnerbijdrage Privacy First is de nieuwe norm Om als agency of adverteerder in te kunnen spelen op de verwachtingen van de consument is het belangrijk dat je privacy bewust wordt.
Premium Carriere Marloes Bras (Bever): ‘Zingen is mijn uitlaatklep’ OUT OF OFFICE | Marketing-communicatiemanager Bras zingt zoveel als mogelijk. 'Muziek creëert emotie en verbindt, dat blijft bijzonder.'
Premium Carriere Werken met de wereld onder je voeten: op bezoek bij Havenbedrijf Rotterdam In het hart van de Rotterdamse haven, op de 15e, spreken we Karin van de Braak, manager marketing-communicatie, over haar werkplek.
Carriere René Verbong en Daniel te Lindert samen verder als creatief team 'Iedere creatief wil iets creëren, schaven, mooier maken.'
Premium Digital transformation Ethische overweging: moet je melden dat je advertentie gemaakt is met AI? Transparantie in AI is niet alleen een ethische, maar ook een strategische keuze, zo blijkt uit de winnende scriptie dit jaar bij Swocc.
Premium Carriere Sterre Hoek: 'Ik ben mijn moeders grootste fan' Celeste Duyts en Sterre Hoek zijn niet alleen verbonden door een bloedband, maar ook door hun passie voor marketing.
Premium Digital transformation CMO’s omarmen ChatGPT als maatje om dagelijks mee te sparren CMO Report | De hogesnelheidstrein die AI heet, dendert voort. Bijna álle CMO’s noemen het dé belangrijkste ontwikkeling van het moment.
Premium Carriere Annabelle Klop is de nieuwe managing director van Serviceplan Amsterdam Het bureau werd het afgelopen jaar geleid door ceo Christiaan van Betuw.