Premium Digital transformation Marcel Molenaar (LinkedIn) legt uit waarom we steeds meer video’s en ceo’s op het platform zien Adformatie bezocht een adverteerdersconferentie van LinkedIn en sprak met country manager Marcel Molenaar.
Premium Effectiviteit SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Partnerbijdrage Upgrade je digitale skills: slimme hacks voor elke werkdag Volg de gratis clinic "Digitale behendigheid – slimmer werken met én zonder AI." op 12 maart bij Beeckestijn Business School.
Partnerbijdrage Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Premium Digital transformation Marcel Molenaar (LinkedIn) legt uit waarom we steeds meer video’s en ceo’s op het platform zien Adformatie bezocht een adverteerdersconferentie van LinkedIn en sprak met country manager Marcel Molenaar.
Premium Effectiviteit SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Partnerbijdrage Upgrade je digitale skills: slimme hacks voor elke werkdag Volg de gratis clinic "Digitale behendigheid – slimmer werken met én zonder AI." op 12 maart bij Beeckestijn Business School.
Partnerbijdrage Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Media Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Campagnes Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.
Premium Bureaus Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
Partnerbijdrage Wil je weten wat de AI & digital marketing trends zijn van 2025? Wat staat ons te wachten op het gebied van AI en digital marketing? Bart Meerdink vertelt je er alles over op woensdag 15 januari.
Partnerbijdrage Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Premium Customer Experience Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties Ook Bolletje, Fritz-Kola, Tikkie en Staatsloterij presenteren koninklijke creaties.
Media Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Campagnes Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.
Premium Bureaus Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
Partnerbijdrage Wil je weten wat de AI & digital marketing trends zijn van 2025? Wat staat ons te wachten op het gebied van AI en digital marketing? Bart Meerdink vertelt je er alles over op woensdag 15 januari.
Partnerbijdrage Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Premium Customer Experience Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties Ook Bolletje, Fritz-Kola, Tikkie en Staatsloterij presenteren koninklijke creaties.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Data & Insights Google komt terug op zijn plannen en houdt thirdparty-cookies toch in Chrome De techreus wil toch vasthouden aan thirdpartycookies, na gesprekken met onder meer adverteerders en uitgevers.
Premium Media Socialmedia-app BeReal toont nu ook in Nederland advertenties BeReal biedt twee advertentieformats aan en werkt voor de Nederlandse markt samen met WebAds.
Premium Digital transformation 20 jaar YouTube: zo kijken Nederlanders nu Sam Vergauwen, country manager van YouTube, blikt terug én vooruit in een exclusief interview met Adformatie.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Partnerbijdrage AI vroeg omarmen is sleutel tot succes in online adverteren AI transformeert het online advertentielandschap. Vroege inzet van AI-tools maakt merken efficiënter en biedt concurrentievoordeel.
Premium Artificial Intelligence Steijn van Albert Heijn: AI met een menselijk gezicht maakt koken makkelijker én persoonlijker De supermarktketen introduceert de assistent als een keukenmaat die altijd klaar staat met tips over recepten, bereiden en bewaren van eten.
Premium Bureaus 'Pink Chip' wint Grand Prix bij ADCN Awards, meeste Lampen voor Ace en TBWA De Members Award ging naar Marktplaats en Happiness Amsterdam. In totaal zijn er 63 prijzen uitgereikt.
Premium Digital transformation Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Premium Reputatie & crisis Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk Vier specialisten over het bewust en onbewust namaken van reclame.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Premium Data & Insights Google komt terug op zijn plannen en houdt thirdparty-cookies toch in Chrome De techreus wil toch vasthouden aan thirdpartycookies, na gesprekken met onder meer adverteerders en uitgevers.
Premium Media Socialmedia-app BeReal toont nu ook in Nederland advertenties BeReal biedt twee advertentieformats aan en werkt voor de Nederlandse markt samen met WebAds.
Premium Digital transformation 20 jaar YouTube: zo kijken Nederlanders nu Sam Vergauwen, country manager van YouTube, blikt terug én vooruit in een exclusief interview met Adformatie.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Partnerbijdrage AI vroeg omarmen is sleutel tot succes in online adverteren AI transformeert het online advertentielandschap. Vroege inzet van AI-tools maakt merken efficiënter en biedt concurrentievoordeel.
Premium Artificial Intelligence Steijn van Albert Heijn: AI met een menselijk gezicht maakt koken makkelijker én persoonlijker De supermarktketen introduceert de assistent als een keukenmaat die altijd klaar staat met tips over recepten, bereiden en bewaren van eten.
Premium Bureaus 'Pink Chip' wint Grand Prix bij ADCN Awards, meeste Lampen voor Ace en TBWA De Members Award ging naar Marktplaats en Happiness Amsterdam. In totaal zijn er 63 prijzen uitgereikt.
Premium Digital transformation Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Premium Reputatie & crisis Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk Vier specialisten over het bewust en onbewust namaken van reclame.
Premium Martech Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.