Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Premium Carriere Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens Tijmen Mulder neemt de dagelijkse leiding over. 'Onze visies over de toekomst lagen te ver uit elkaar.'
Partnerbijdrage Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Partnerbijdrage Help, mijn collega is AI! Cultuurontwikkeling in tijden van AI en digitalisering Volg de gratis clinic "Help, mijn collega is AI, Cultuurontwikkeling in tijden van AI" op 28 maart bij Beeckestijn Business School.
Media Podcast voor de Week: Sea of Lies Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Premium Carriere Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens Tijmen Mulder neemt de dagelijkse leiding over. 'Onze visies over de toekomst lagen te ver uit elkaar.'
Partnerbijdrage Een nieuw tijdperk voor searchmarketing Searchmarketing draait niet meer om zoektermen. AI verandert hoe adverteerders consumenten bereiken, en marketeers moeten zich aanpassen.
Partnerbijdrage Help, mijn collega is AI! Cultuurontwikkeling in tijden van AI en digitalisering Volg de gratis clinic "Help, mijn collega is AI, Cultuurontwikkeling in tijden van AI" op 28 maart bij Beeckestijn Business School.
Media Podcast voor de Week: Sea of Lies Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse app laat je de gespreksinhoud van podcasts doorzoeken De app gebruikt AI om je te laten zoeken naar specifieke momenten in podcasts.
Premium Artificial Intelligence Saint, AI-start-up voor creatieve sector, stelt Stephanie Robles aan als ceo De startup stelt nadrukkelijk géén creatief bureau te zijn, maar een techbedrijf.
Premium Data & Insights Deze inzichten komen naar voren uit een onderzoek onder e-commercebedrijven Eén van de inzichten: bij bedrijven met een omzet tot 3 miljoen euro gaat 78 procent van het marketingbudget naar nieuwe klanten werven.
Partnerbijdrage Kinesso: ‘De toekomst van third-party cookies ziet er nog steeds niet bepaald rooskleurig uit’ Sander Kraan, Head of Addressable advertising bij Kinesso, deelt zijn inzichten en toekomstvisie op third-party cookies.
Partnerbijdrage Microsoft Advertising Partner Program omarmt verandering en innovatie De Microsoft Partner Awards zijn een erkenning van excellentie in de Europese advertentiemarkt.
Customer Experience Top 5 lessen in digitale toegankelijkheid van succesvolle webwinkels Christien van de Sande deelt vijf bewezen lessen van koplopers in digitale toegankelijkheid om je op weg te helpen.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse app laat je de gespreksinhoud van podcasts doorzoeken De app gebruikt AI om je te laten zoeken naar specifieke momenten in podcasts.
Premium Artificial Intelligence Saint, AI-start-up voor creatieve sector, stelt Stephanie Robles aan als ceo De startup stelt nadrukkelijk géén creatief bureau te zijn, maar een techbedrijf.
Premium Data & Insights Deze inzichten komen naar voren uit een onderzoek onder e-commercebedrijven Eén van de inzichten: bij bedrijven met een omzet tot 3 miljoen euro gaat 78 procent van het marketingbudget naar nieuwe klanten werven.
Partnerbijdrage Kinesso: ‘De toekomst van third-party cookies ziet er nog steeds niet bepaald rooskleurig uit’ Sander Kraan, Head of Addressable advertising bij Kinesso, deelt zijn inzichten en toekomstvisie op third-party cookies.
Partnerbijdrage Microsoft Advertising Partner Program omarmt verandering en innovatie De Microsoft Partner Awards zijn een erkenning van excellentie in de Europese advertentiemarkt.
Customer Experience Top 5 lessen in digitale toegankelijkheid van succesvolle webwinkels Christien van de Sande deelt vijf bewezen lessen van koplopers in digitale toegankelijkheid om je op weg te helpen.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek C-level wervingsbureau Spencer Stuart heeft de houdbaarheid van CMO’s bij Fortune 500-bedrijven onderzocht.
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Premium Campagnes Mentos blaast je weg met een ‘real life wapen' van exploderende cola Snoepmerk brengt in marketingactie het explosieve mengsel met cola naar Fortnite en het echte leven via de Mentos Fizzooka.
Premium Carriere Niels Visser partner bij Pink Rabbit en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van movers & shakers in de marcom-industrie.
Premium Programmatic Privacybeleid dreigt digitale economie te verstikken Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Partnerbijdrage Welke digital, data en AI skills mag je als professional niet missen? Op 29 november organiseert Beeckestijn Business School een skills sessie in Leusden. Laat je inspireren over digital, data & AI skills.
Partnerbijdrage Zichtbaar blijven in een veranderend zoeklandschap: AI transformeert SEO In de gratis online clinic van Beeckestijn Business School vertelt SEO-expert Etienne Donicie over de invloed van AI op SEO.
Premium Bureaus Wolfstreet wint pitch Bux en lanceert eerste campagne Ook Monks en Natwerk zaten in de pitch.
Premium Bureaus VodafoneZiggo schrijft bureaupitch uit Of de samenwerking met WPP overeind blijft, is niet bekend.
Premium Media Screenforce introduceert SpotDeli voor centrale intake tv-commercials Vanaf 1 april beschikt het platform over alle functionaliteiten.
Premium Craft New Dutch Wave organiseert tour naar SXSW London 'Een unieke kans om het Nederlandse creatieve ecosysteem internationaal te verbinden', aldus New Dutch Wave.
Premium Media Hanneke van Aert (chief people & culture) over de bedrijfscultuur van Tony's Chocolonely De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.
Premium Bureaus Wefilm breidt uit met nieuw label We Agency Wefilm blijft bestaan als productielabel.
Design De lessen uit Austin: 'Het zou zomaar een democratisering van reclame kunnen betekenen' Zeven vakgenoten die afgelopen week SXSW 2025 in Austin, Texas, bezochten delen hier hun bevindingen. 'De geest is uit de fles.'
Premium Campagnes Mentos blaast je weg met een ‘real life wapen' van exploderende cola Snoepmerk brengt in marketingactie het explosieve mengsel met cola naar Fortnite en het echte leven via de Mentos Fizzooka.
Premium Carriere Niels Visser partner bij Pink Rabbit en meer loopbaannieuws Ons tweewekelijkse overzicht van movers & shakers in de marcom-industrie.
Premium Programmatic Privacybeleid dreigt digitale economie te verstikken Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Partnerbijdrage Welke digital, data en AI skills mag je als professional niet missen? Op 29 november organiseert Beeckestijn Business School een skills sessie in Leusden. Laat je inspireren over digital, data & AI skills.
Partnerbijdrage Zichtbaar blijven in een veranderend zoeklandschap: AI transformeert SEO In de gratis online clinic van Beeckestijn Business School vertelt SEO-expert Etienne Donicie over de invloed van AI op SEO.
Premium Bureaus Wolfstreet wint pitch Bux en lanceert eerste campagne Ook Monks en Natwerk zaten in de pitch.
Premium Bureaus VodafoneZiggo schrijft bureaupitch uit Of de samenwerking met WPP overeind blijft, is niet bekend.
Premium Media Screenforce introduceert SpotDeli voor centrale intake tv-commercials Vanaf 1 april beschikt het platform over alle functionaliteiten.
Premium Craft New Dutch Wave organiseert tour naar SXSW London 'Een unieke kans om het Nederlandse creatieve ecosysteem internationaal te verbinden', aldus New Dutch Wave.
Premium Media Hanneke van Aert (chief people & culture) over de bedrijfscultuur van Tony's Chocolonely De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.
Premium Bureaus Wefilm breidt uit met nieuw label We Agency Wefilm blijft bestaan als productielabel.
Design De lessen uit Austin: 'Het zou zomaar een democratisering van reclame kunnen betekenen' Zeven vakgenoten die afgelopen week SXSW 2025 in Austin, Texas, bezochten delen hier hun bevindingen. 'De geest is uit de fles.'