Contextual targeting zonder cookies: Teads opent wereld aan mogelijkheden voor Nederlandse uitgevers
Teads is een toonaangevend, cloudbased, omnichannel platform dat programmatic digital adverteren mogelijk maakt via een wereldwijd ecosysteem van hoogwaardige digitale media. Als end-to-end oplossing stelt het modulaire platform van Teads partners in staat om gebruik te maken van buy-side, sell-side, creatieve, data- en AI-optimalisatie technologieën. Teads biedt adverteerders en hun mediabureaus een eenvoudige manier om advertentieruimte in te kopen bij veel van 's werelds beste publishers en contentaanbieders. Via exclusieve wereldwijde media partnerschappen kunnen adverteerders en bureaus miljarden unieke maandelijkse gebruikers bereiken in veilige en 'brandsafe' omgeving. Teads werkt samen met toonaangevende marketeers, bureaus en uitgevers via een team van meer dan 1.200 mensen, in 50 kantoren, verdeeld over meer dan 30 landen.
Inhaalslag voor Nederland
Uitgevers buiten Nederland maken al geruime tijd gebruik van contextuele, cookieloze targeting voor hun campagnes, dankzij een samenwerking met Grapeshot en een zelf ontwikkelde AI bidder. Per heden krijgt de Nederlandse markt ook toegang tot deze data tools.
Spectaculaire groei outstream advertising
Teads, grondlegger van outstream advertising, beleefde de afgelopen jaren een spectaculaire groei, door volledig cookieless targeting aan te bieden aan merken en bureaus. Op deze manier voorziet Teads uitgevers van additioneel demand. Dankzij een combinatie met o.a. performance, social en high-impact formaten is de groei meer dan aanzienlijk geweest, bovenop het bekende video outstream.
Met de uitrol van contextual Targeting & Audiences komen deze opties nu ook ter beschikking voor de eigen directe of programmatic campagne van uitgevers.
Teads contextual
Met behulp van slimme pagina-scanning via partner Grapeshot analyseert TFP continu de inhoud van artikelen. Middels de kracht van het Teads eigen AI algoritme, wordt er een unieke targeting gebaseerd op de meest relevante pagina-onderwerpen. Het gaat specifiek om key-topics in plaats van key-words, om effectiviteit en brand safety te waarborgen.
Teads Audiences
Uitgevers kunnen zelf nog een stap verder gaan.
“Door het samenvoegen van eigen 1st of 3rd-partij-data, worden de Teads Audiences effectief en precies samengesteld door het data team. Deze worden voor uitgevers dan simpel te gebruiken voor hun campagnes. Perfect om ook te gebruiken in een cookieless omgeving”, aldus Vervenne.
Teads Audiences:
- 41 kant-en-klare doelgroepsegmenten, geselecteerd uit meer dan 300.000 kern data-onderdelen
- Beschikbaar onder 3 hoofdcategorieën: sociaal-demografisch, gebruikers intentie en interesse.
- Voor directe en programmatic (deal-ID)campagnes
- Klaar voor een wereld zonder cookies
Contextueel Targeting & Audiences zijn beide nu in Nederland beschikbaar via het Teads for Publishers self-serve platform.
Over Teads
Teads exploiteert een toonaangevende, op de cloud gebaseerd, omnichannel-platform dat programmatic digitale advertising mogelijk maakt in een wereldwijd ecosysteem van kwalitieitsmedia. Als end-to-end-oplossing stelt Teads' modulaire platform partners in staat om gebruik te maken van technologieën op het gebied van buy-side, sell-side, creativiteit, data en AI-optimalisatie.
Voor adverteerders en hun agentschappen biedt Teads één toegangspunt om de inventaris van veel van de beste uitgevers en contentproviders ter wereld te kopen. Door exclusieve wereldwijde mediapartnerschappen stelt Teads adverteerders en bureaus in staat om miljarden unieke maandelijkse gebruikers te bereiken in brand safe, verantwoorde omgevingen.
Teads werkt wereldwijd samen met de toonaangevende merken, bureaus en uitgevers door een team van 1.200+ mensen in 50 kantoren over meer dan 30 landen.
Contact
Roy Vervenne, Head of Publishing the Netherlands, Teads
Teads is een toonaangevend, cloudbased, omnichannel platform dat programmatic digital adverteren mogelijk maakt via een wereldwijd ecosysteem van hoogwaardige digitale media. Als end-to-end oplossing stelt het modulaire platform van Teads partners in staat om gebruik te maken van buy-side, sell-side, creatieve, data- en AI-optimalisatie technologieën. Teads biedt adverteerders en hun mediabureaus een eenvoudige manier om advertentieruimte in te kopen bij veel van 's werelds beste publishers en contentaanbieders. Via exclusieve wereldwijde media partnerschappen kunnen adverteerders en bureaus miljarden unieke maandelijkse gebruikers bereiken in veilige en 'brandsafe' omgeving. Teads werkt samen met toonaangevende marketeers, bureaus en uitgevers via een team van meer dan 1.200 mensen, in 50 kantoren, verdeeld over meer dan 30 landen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid