Jaar na jaar op je donder van Wakker Dier, wat doet dat met het merk Albert Heijn?


Hoge bomen vangen veel wind. NGO’s als Wakker Dier zijn dan ook vaak geneigd om hun pijlen te richten op grote bedrijven, want: meer reuring. Wakker Dier hamert er bij Albert Heijn al jaren (onder andere) op dat het de leefomstandigheden van de kip moet verbeteren. Aan de acties en campagnes in de afgelopen jaren, werd onlangs de uitreiking van de Liegebeest van het Jaar toegevoegd. Altijd fijn (not). Sterk ingekookt (het gaat hier altijd om complexe dingen met veel voors en tegens van beide kanten), vindt Wakker Dier dat de kippen die bij Albert Heijn in het koelschap liggen bij leven te weinig ruimte kregen, én dat Albert Heijn het minst doet om het leven van kippen te verbeteren. ‘Minder zelfs nog dan Aldi.’ (Waaruit maar weer eens blijkt dat het retailmerk Aldi nog veel werk te verzetten heeft. ‘Als je het slechter doet dan Aldi, dan moet het wel rampzalig zijn.’)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWakker dier eist een diervriendelijke omgeving voor het toekomstige vlees. Een beetje hetzelfde als van nazis eisen om de gaskamers comfortabel in te richten. Een door en door hypocriete bende. Negeren!!!!