Het PLUS inspiratiemagazine komt zes keer per jaar uit. De eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2.1 miljoen exemplaren. Redactionele, inspirerende content zal centraal staan in het magazine.
Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie PLUS: “PLUS staat voor ‘goed eten, voor iedereen, elke dag’. Sanoma heeft in haar voorstellen aangetoond deze positionering uitstekend door te kunnen vertalen naar het inspiratievolle PLUS magazine waar we voor onze klanten naar op zoek zijn.“
“Wij zijn trots om PLUS als vooruitstrevende supermarkt te helpen bij het verdiepen en uitdragen van hun visie op ‘goed eten’", aldus Joyce Nieuwenhuijs, Brand Director Sanoma. Onze kracht is relevante content bieden, waarmee we de lezer raken. Daarmee creëren we impact, en brengen we de consument in beweging. Het inspiratiemagazine van PLUS zal een echt cadeautje worden.”
Voor meer informatie neem contact op met:
Projectmanager Sanne Linssen
sanne.linssen@sanoma.com
Teamverantwoordelijken: Sanoma; Joyce Nieuwenhuijs, Lyn Kuyper, Cilla Tibbe, Astrid van der Hulst, Sanne Linssen. PLUS: Bas Snetselaar, Cecile van den Heuvel.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!