Cannes: Heineken en Starcom vijf keer op media shortlist
Nederland staat zeven keer op de shortlist van de Media Lions in Cannes. Heineken en Starcom zijn vijf keer genomineerd.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van de inzendingen voor de Media Lions waren er dit jaar 49 uit Nederland. Zeven haalden er uiteindelijk de shortlist.
Er is een grote kans dat Heineken en Starcom in de prijzen vallen in Cannes. Heineken en zijn mediabureau staan vijf keer op de shortlist. Twee keer met The Legendary Posters en verder met The Odyssey, #Sharethesofa en #DMDS – Dance More Drink Slow.
Verder is Sweetie (Lemz/Terre des Hommes) ook hier genomineerd. De andere shortlistplek is voor Nestlé/KitKat en JWT Amsterdam voor ‘Have a Seat’.
Vorig jaar won Ogilvy met de Dela-case ‘Waarom wachten tot het te laat is?’ de Grand Prix (in de subcategorie Best Use of Integrated Media).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid