Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo bereikt Harman uiteenlopende doelgroepen en landen

Een interview met Robert-Jan van Dormael, verantwoordelijk voor de marketing van Harman op verschillende continenten.
Robert-Jan van Dormael
© Foto door Marijn Scheeres voor Adformatie
Robert-Jan van Dormael
© Foto door Marijn Scheeres voor Adformatie

Harman is het bedrijf achter bekende audiomerken als JBL en Harman/Kardon en werd in 2017 voor acht miljard dollar door Samsung ingelijfd. Nederlander Robert-Jan van Dormael startte in 2009 als marketing-director Emea van Harman, groeide door en is sinds 2017 'vice president integrated marketing' van eerst één en sinds 2020 drie divisies. Hij overziet Harmans marketing voor drie uiteenlopende divisies, gericht op consumentenaudio, professionele audio en audiosystemen voor auto’s.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in