Zo bereikt Harman uiteenlopende doelgroepen en landen
Een interview met Robert-Jan van Dormael, verantwoordelijk voor de marketing van Harman op verschillende continenten.
![Robert-Jan van Dormael](https://static.adformatie.nl/cropped/8efc5448-8065-5559-8306-0327fce98877/article/e9/02/e9023495-a092-4adb-ab17-d8c43459a729/opening_image/opening_image_pro_hero/robert-jan%20van%20dormael.jpg)
© Foto door Marijn Scheeres voor Adformatie
![Robert-Jan van Dormael](https://static.adformatie.nl/cropped/8efc5448-8065-5559-8306-0327fce98877/article/e9/02/e9023495-a092-4adb-ab17-d8c43459a729/opening_image/opening_image_pro_hero/robert-jan%20van%20dormael.jpg)
© Foto door Marijn Scheeres voor Adformatie
Harman is het bedrijf achter bekende audiomerken als JBL en Harman/Kardon en werd in 2017 voor acht miljard dollar door Samsung ingelijfd. Nederlander Robert-Jan van Dormael startte in 2009 als marketing-director Emea van Harman, groeide door en is sinds 2017 'vice president integrated marketing' van eerst één en sinds 2020 drie divisies. Hij overziet Harmans marketing voor drie uiteenlopende divisies, gericht op consumentenaudio, professionele audio en audiosystemen voor auto’s.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid