Nieuwe corona gewoonten en gebruiken duiken overal op: bruiloften en begrafenissen streamen, je eigen haar knippen, werkgesprekken voeren met kinderen op schoot, thuis cocktails bestellen, virtueel eieren zoeken, enzovoort. Als merk vraag je je natuurlijk af: hoe zorg ik dat ik relevant ben en blijf in deze nieuwe context?
Tijdens deze sessie voorspelt Steven Naert op basis van gedragswetenschappelijk onderzoek welke gewoonten ‘blijvertjes’ zullen zijn en hoe je hier als merk het beste op inspeelt.
Klik hier om je aan te melden of voor meer informatie.
Blijf op de hoogte van de laatste inzichten via ons Corona Portal
Bovenstaande webinar is er een uit een reeks van corona webinars. Wil je weten welke webinars er nog meer gepland staan of wil je oude webinars terugkijken bezoek dan ons Corona Portal.
Hier delen we naast onze webinar kalender ook allerlei inzichten over de coronacrisis, de impact die het heeft op burgers en consumenten en hoe je hier als merk op inspeelt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!