Overslaan en naar de inhoud gaan

Venz gaat overstag met bijzondere mededeling na 1 april-succes

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.
Venz header
Venz header

Nederlandse bedrijven hadden op 1 april weer massaal de grapjurk aan. Een van de inhakers leek afkomstig van Venz. Het chocoladehagelmerk maakte zijn volgers lekker met een pak vol zeldzame Funnies. Hartstikke leuk, zo'n grap, maar wat doe je als mensen het serieus nemen? De volgende dag kwam Venz met de volgende mededeling.

related partner content for mobile comes here

 

1. Hier begint de hysterie allemaal mee.

Venz 1

2. Hysterie dus.

venz2

3. Mensen praten er in ieder geval wel over ja.

venz3

4. Linde zegt wat iedereen denkt.

Venz4

5. En dan delen ze deze post, om familieruzies te voorkomen.

venz5

6. En de strijd is meteen aan.

Venz6

7. Want mensen doen gekke dingen voor Funnies, zo lijkt het.

Venz 7

8. En wie de liefde voor Funnies in één foto wil zien…

Venz8

9. Want ten slotte is dit iemand dit vol voor de winst gaat.

Venz9

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in