Venz gaat overstag met bijzondere mededeling na 1 april-succes
Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.
Nederlandse bedrijven hadden op 1 april weer massaal de grapjurk aan. Een van de inhakers leek afkomstig van Venz. Het chocoladehagelmerk maakte zijn volgers lekker met een pak vol zeldzame Funnies. Hartstikke leuk, zo'n grap, maar wat doe je als mensen het serieus nemen? De volgende dag kwam Venz met de volgende mededeling.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu1. Hier begint de hysterie allemaal mee.
2. Hysterie dus.
3. Mensen praten er in ieder geval wel over ja.
4. Linde zegt wat iedereen denkt.
5. En dan delen ze deze post, om familieruzies te voorkomen.
6. En de strijd is meteen aan.
7. Want mensen doen gekke dingen voor Funnies, zo lijkt het.
8. En wie de liefde voor Funnies in één foto wil zien…
9. Want ten slotte is dit iemand dit vol voor de winst gaat.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid