Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank lanceert nieuwe campagne en pay-off: ‘Onze bank’

Rabobank zag zijn merkkracht langzaam afnemen. Een grondige opfris-operatie moet het tij keren. Het is het eerste werk van Dentsu voor Rabo.
Beeld uit de nieuwe merkcampagne 'Onze bank'
Beeld uit de nieuwe merkcampagne 'Onze bank'
© Rabobank
Beeld uit de nieuwe merkcampagne 'Onze bank'
Beeld uit de nieuwe merkcampagne 'Onze bank'
© Rabobank

Rabobank kiest voor drastische vernieuwing met een vandaag gelanceerde merkcampagne. De pay-off van de campagne luidt: ‘Onze bank’ en daarmee wil het merk zijn coöperatieve identiteit krachtiger naar buiten brengen en wel op zo’n manier dat het ook een jongere doelgroep (16-25) aanspreekt.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ramon Kragtwijk

Met mijn geheugen is gelukkig nog niets mis .....
https://www.adformatie.nl/pr/onze-bank-van-harry-puts-wordt-burgerinitiatief

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in