Overslaan en naar de inhoud gaan

De ‘nieuwsgierigheidskloof’ en meer must-knows uit het nieuwste boek in de ‘bromvliegreeks’ van Tim den Heijer

De bromvlieg is die toilettruc waardoor mannen wél in het urinoir mikken. Tim den Heijer schreef alweer zijn derde…
Tim den Heijer
Tim den Heijer
Tim den Heijer
Tim den Heijer

In hartje corona (april 2021) publiceerden Tim den Heijer en Eva van den Broek het boek ‘Het Bromvliegeffect’, meteen een hit. Voor marketeers een interessant boek omdat je in dit vak al vaak een halve gedragswetenschapper bent. Een succes? Het boek werd zelfs in het Japans uitgebracht. Snel volgde De Bromvliegmethode en zelfs een bromvliegboek voor kinderen. Als je dat laatste boek meerekent, Het bromvliegeffect junior, is Bromvliegtaal zelfs het vierde boek in de reeks. Daarin pakt Tim den Heijer in zijn eentje door (dus zonder Van den Broek) en drukt hij ons op het hart: ‘Spreek de taal waarmee je gedrag stiekem stuurt.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in