De ‘nieuwsgierigheidskloof’ en meer must-knows uit het nieuwste boek in de ‘bromvliegreeks’ van Tim den Heijer
De bromvlieg is die toilettruc waardoor mannen wél in het urinoir mikken. Tim den Heijer schreef alweer zijn derde…
In hartje corona (april 2021) publiceerden Tim den Heijer en Eva van den Broek het boek ‘Het Bromvliegeffect’, meteen een hit. Voor marketeers een interessant boek omdat je in dit vak al vaak een halve gedragswetenschapper bent. Een succes? Het boek werd zelfs in het Japans uitgebracht. Snel volgde De Bromvliegmethode en zelfs een bromvliegboek voor kinderen. Als je dat laatste boek meerekent, Het bromvliegeffect junior, is Bromvliegtaal zelfs het vierde boek in de reeks. Daarin pakt Tim den Heijer in zijn eentje door (dus zonder Van den Broek) en drukt hij ons op het hart: ‘Spreek de taal waarmee je gedrag stiekem stuurt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid