In de campagne van VVV Zeeland presenteert de provincie zich precies zoals Zeeland is: eerlijk, puur en nuchter. Geen opgepoetste beelden, geen aangedikte verhalen. Geen typische vakantiebrochure. Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Want Zeeland is een land in zee. Daar moet je van houden. Of zelfs een beetje aan wennen.
SUPERREBEL heeft samen met VVV Zeeland en de provincie een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek. Ook daar houdt niet iedereen van. Hetzelfde geldt voor wind. Of oesters. In de campagne komen alle aspecten van Zeeland naar voren. Alle contrasten die Zeeland zo bijzonder maken en die het zo’n eigen karakter geven. En natuurlijk houdt iedereen van Zeeland. Maar dat is geen nieuws, geen boodschap die om in Zeeuwse termen te blijven, zoden aan de dijk zet. Daarom: Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Maar laten we wel wezen, hier kan iedereen wel aan wennen, toch? Dat is dan ook de overall conclusie van de campagne: #ikkanhierwelaanwennen.
De campagne is gestart met vier commercials (geproduceerd door Video Agency) rondom de belangrijke Zeeuwse thema’s watersport, culinair, fietsen en kust. Daarnaast is er een groot aantal online banners ontwikkeld omdat internet hét oriëntatiemiddel bij uitstek is. Dat de campagne spraakmakend is merken we niet alleen aan het aantal leuke reacties, maar vooral ook aan de berg free publicity die de campagne nu al heeft gegenereerd. Dat de campagne succesvol is bewijst de enorme toename van informatie-aanvragen en boekingen.
Wil jij ook weten hoe je met regiomarketing jouw regio op de kaart kan zetten? Bekijk dan hier alle uitingen en videos. Of bel gewoon even met VVV Zeeland.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
Echt niet te geloven deze tekst