Overslaan en naar de inhoud gaan

Ard Bossema (Grolsch): ‘We willen er sterker uitkomen door in de merken te blijven investeren’

De biermarkt is met een derde ingezakt. ‘Grolsch bestaat ruim 400 jaar. Dit krijgt ons er niet onder.'
Proef het seizoen. Proef Karakter.
Proef het seizoen. Proef Karakter.
© Grolsch
Proef het seizoen. Proef Karakter.
Proef het seizoen. Proef Karakter.
© Grolsch

‘Of de continuïteit van Grolsch in gevaar komt door de coronacrisis? Nou’, zegt Ard Bossema, marketing & strategy director van Grolsch, ‘we bestaan bijna 405 jaar . Impact heeft het, de coronacrisis, maar ik verwacht niet dat ons voortbestaan in gevaar komt. We moeten wel goed nadenken over hoe we er sterker uit kunnen komen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in