Overslaan en naar de inhoud gaan

G-Star: ‘We vinden het wel lekker als het een beetje schuurt…’

Het denim-merk vertelt over de keuzes bij de Say it Witcha Booty-campagne: ‘Snoop Dogg is ook een merk… en die wil geen panda’s…
G-Star: ‘We vinden het wel lekker als het een beetje schuurt…’
G-Star: ‘We vinden het wel lekker als het een beetje schuurt…’
G-Star: ‘We vinden het wel lekker als het een beetje schuurt…’
G-Star: ‘We vinden het wel lekker als het een beetje schuurt…’

Onlangs presenteerde G-Star de wereldwijde campagne met Snoop Dogg: Say it Witcha Booty. De charismatische rapper moet in de ritmische commercial de ‘perfecte fit’ van het denim-merk internationaal onder de aandacht brengen. Volgens Gwenda van Vliet, CMO bij G-Star en Joris Kuijpers, creatief directeur en mede-oprichter van The Family Amsterdam, het vaste bureau van het merk, slaat de campagne aan. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in