Overslaan en naar de inhoud gaan

DekaMarkt maakt gehakt van Facebook-commentaar op Week Zonder Vlees & Zuivel

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Dekamarkt
Dekamarkt

Deze week worden de kippenpoten, varkensrollades en het glas melk door veel mensen even aan de kant geschoven. Tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel proberen Nederlanders een weekje zonder deze producten te leven en daarom liggen de vega-aanbiedingen overal in de schappen.

related partner content for mobile comes here

En dat steakt sommige vleesliefhebbers nogal. De toetsenbordhelden gaan als een rund tekeer op social media, zo ook onder de Facebook-post van DekaMarkt. Maar de hamvraag is: hoe gaat de supermarkt hiermee om? Maak je eendenborst maar nat voor een paar brutale comments, want deze webcare-medewerker zoekt beef op de beste manier.

Het blijkt voor sommigen nog niet helemaal duidelijk te zijn wat de Week Zonder Vlees & Zuivel precies inhoudt, maar DekaMarkt legt het maar al te graag uit.

 

Dekamarkt

Zo, dat nieuws heeft er waarschijnlijk wel even ingehakt bij deze klant.

 

Dekamarkt

Notitie in de agenda van deze Facebook-gebruiker: ‘reacties plaatsen onder Week Zonder Vlees & Zuivel-posts’.

 

Dekamarkt

Er heerst lichte paniek bij Jan, maar gelukkig stelt DekaMarkt hem gerust.

 

Dekamarkt

DekaMarkt vindt het ontzettend fijn om eindelijk te weten wat Carolien morgenavond op het menu heeft staan.

 

Dekamarkt

Veel Nederlanders worden in ieder geval helemaal wild van de comebacks op boze klanten.

 

Dekamarkt

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week is geschreven door Lianne Kleinjan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in