Overslaan en naar de inhoud gaan

Chaotische Lies is het nieuwe gezicht van Kruidvat

Na jaren en jaren van louter prijscommunicatie, komt Kruidvat met een vast reclame-character. Waarom nu pas?
Chaotische Lies
Chaotische Lies
© Kruidvat
Chaotische Lies
Chaotische Lies
© Kruidvat

Maandag 1 maart lanceert Kruidvat een televisiecommercial die het begin markeert van een nieuw marketingcommunicatietijdperk van de voordeeldrogist. Waren we tot nu toe vooral gewend aan het schetterende ‘1+1 gratis’ van de iconische voice-over van Hadewych Minis, vanaf nu kiest ook ’s lands grootste drogisterijketen (en überhaupt de retailer met de meeste winkels) voor character-reclame; een steeds terugkerend personage waaraan  alle themacommunicatie aan opgehangen wordt. De voordelen kennen we: het vergroot de herkenbaarheid van reclame en – mits goed uitgevoerd – geeft het de ruimte om alle mogelijke boodschappen over te brengen. Dit is de commercial (bureaus: DDB Unlimited & Eigen Fabricaat):

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jochem de Boer

Merk bouwen naast prijs / activatie is altijd goed. En het is een leuke introductie van Lies. Maar waarom je nou juist met Kruidvat 'fris en fluitend' klaar bent voor het voorjaar blijft nog onderbelicht. Maar wellicht komt dat nog?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in