Chaotische Lies is het nieuwe gezicht van Kruidvat
Na jaren en jaren van louter prijscommunicatie, komt Kruidvat met een vast reclame-character. Waarom nu pas?
Maandag 1 maart lanceert Kruidvat een televisiecommercial die het begin markeert van een nieuw marketingcommunicatietijdperk van de voordeeldrogist. Waren we tot nu toe vooral gewend aan het schetterende ‘1+1 gratis’ van de iconische voice-over van Hadewych Minis, vanaf nu kiest ook ’s lands grootste drogisterijketen (en überhaupt de retailer met de meeste winkels) voor character-reclame; een steeds terugkerend personage waaraan alle themacommunicatie aan opgehangen wordt. De voordelen kennen we: het vergroot de herkenbaarheid van reclame en – mits goed uitgevoerd – geeft het de ruimte om alle mogelijke boodschappen over te brengen. Dit is de commercial (bureaus: DDB Unlimited & Eigen Fabricaat):
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMerk bouwen naast prijs / activatie is altijd goed. En het is een leuke introductie van Lies. Maar waarom je nou juist met Kruidvat 'fris en fluitend' klaar bent voor het voorjaar blijft nog onderbelicht. Maar wellicht komt dat nog?