AutoWeek Campers ligt vanaf oktober in de winkel en zal vijf keer per jaar worden uitgebracht. Het magazine van 100 pagina’s biedt inspiratie en informatie voor wie een camper heeft of een camper zou willen kopen of huren. Er worden veel campers getest: van buscamper tot integraal, nieuw of klassiek. Maar AutoWeek Campers helpt ook lezers bij het plannen van een reis door middel van ideeën voor bestemming aan te dragen en praktische tips voor bijvoorbeeld het boeken van een veerboot. AutoWeek Campers kenmerkt zich door duidelijke fotografie en inspirerende verhalen over reisbestemmingen, gebruikerservaringen en tips voor de aanschaf van een volgende camper. AutoWeek Campers richt zich voornamelijk op de actieve reiziger en levensgenieter. Hij of zij houdt van vrijheid en is zelfvoorzienend en wil nieuwe dingen ontdekken.
“In AutoWeek Campers passen we het bekende AutoWeek-DNA toe op de wereld van campers. Het magazine bevat unieke content en zal een brede doelgroep aanspreken. De camperwereld staat volop in bloei. De verkopen van nieuwe en gebruikte campers gaan goed en elke vakantieganger zal het zijn opgevallen dat je onderweg ook meer en meer mensen tegenkomt die voor deze vorm van reizen hebben gekozen. Met de camper ga je niet op vakantie, maar echt op reis.”, aldus Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek.
Het magazine is los in de winkel te koop, maar er kan ook een abonnement op worden afgesloten. AutoWeek Campers is onderdeel van een crossmediale-strategie. Naast het magazine, wordt er een online platform ingericht op autoweekcampers.nl en samenwerkingen gezocht met andere Sanoma Media zoals Libelle, Margriet en NU.nl.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!