Overslaan en naar de inhoud gaan

Seedtag zet ambities intern kracht bij met toevoegingen aan management team

Seedtag, de leider in Contextual A.I. in Europa en Latam heeft haar management team uitgebreid met drie nieuwe leden.
Partner
seedtag

Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.

Lees meer

Seedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.

Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.

Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.

Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.

Lees minder
Kirk, Capdevila & Alaminos
v.l.n.r Kirk, Capdevila & Alaminos
Kirk, Capdevila & Alaminos
v.l.n.r Kirk, Capdevila & Alaminos

Emilia Kirk, aangesteld als seedtag's Global Head of Growth, heeft meer dan 15 jaar ervaring in digital media, zowel in contextual- als native advertising. Met professionele ervaring in het combineren van sales, business development en productinnovatie, zal zij verantwoordelijk zijn voor het opschalen van de business naar nieuwe hoogtes.

Voordat Emilia bij seedtag werkte, was ze CRO bij Avid, het eerste native Demand Side Platform (DSP) in de UK. Dit succes leidde tot een overname door Dentsu, waar ze zowel in Londen als in New York werkte en het bedrijf op de Amerikaanse markt lanceerde. Emilia: "Ik ben erg enthousiast om bij seedtag aan de slag te gaan op een cruciaal moment in het ontwikkelingstraject van het bedrijf. Met onze contextuele oplossingen, ondersteund door best in class creatives, hebben we wereldwijd toonaangevende merken ondersteund. We zullen hen blijven assisteren in het leveren van persoonlijke connecties met hun consumenten, door op te treden als hun contextuele partner".

Naast Kirk, heeft seedtag Jordi Capdevila aangesteld als Head of Marketing, die uitgebreide ervaring meebrengt als een marketing en technologie leider. Met een achtergrond gericht op B2B-technologie, zal Capdevila helpen bij het ontwerpen en implementeren van Marketing & Digital Strategy in een aantal regio's, waaronder EMEA en LATAM.

Capdevila zal helpen om seedtag's marketing strategie naar een geheel nieuw niveau te tillen met behulp van de meest innovatieve technologische tools. In zijn eigen woorden zei Jordi: "seedtag bevindt zich in een spannend groeimoment dat het maximale aan marketing nodig heeft om haar mogelijkheden beter te communiceren, klanten beter te betrekken en zichzelf binnen de industrie te positioneren als de wereldwijd toonaangevende speler op het gebied van contextual advertising in een privacy-first  wereld".

Tot slot heeft seedtag María José Alaminos verwelkomd als Head of People, verantwoordelijk voor het ontwikkelen en creëren van nieuw beleid om talent aan te trekken en te behouden en de bedrijfscultuur te stimuleren. Alaminos heeft meer dan 19 jaar ervaring in Human Resources. In haar beginjaren werkte zij als consultant, daarna als cultuurcoach en talentmanager bij Paradigma Digital, als Human Resources Director. 

"Mijn belangrijkste doel is het realiseren van betrokkenheid van iedereen in het bedrijf bij het definiëren en implementeren van de nieuwe seedtag talent map, één die betrokkenheid, creativiteit en passie vereist. De nieuwe realiteit vereist nieuwe relaties met de mensen binnen de organisatie, daarom is mijn beleid om uitdagingen aan te gaan om op alle mogelijke manieren samen te werken en elk idee te overwegen dat ons toelaat om de maximale ervaring van welzijn te vervullen voor de leden van dit winnende team en voor de partners van dit project", verklaart Alaminos.

Albert Nieto, Co-CEO van seedtag geeft toelichting op de nieuwe aankondigingen: "Ik ben verheugd Emilia, Jordi en María José te verwelkomen in het seedtag team. Wanneer een bedrijf groeit is het van cruciaal belang om een top managementlaag te hebben om ervoor te zorgen dat we beide op een gestructureerde manier groeien en geen kansen missen. Deze nieuwe aanwervingen samen met interne promoties van mensen die al bijna vanaf het begin bij ons zijn, creëert de perfecte mix voor seedtag's management team."

Versterking team BeNeLux

Het BeNeLux team, gevestigd in Amsterdam, groeit met hen mee. Met de komst van Paul Paree als manager Business Development & Publishers zet seedtag stappen om haar netwerk van Publishers in de regio te laten groeien. Verder zijn Sophie Verrilli als Client Development Executive en Wilmar Warmerdam als Client Development Manager het sales team komen versterken om de groei van het bedrijf te consolideren.

Tot slot

Door contextueel advertenties aan te bieden via haar eigen contextuele AI technologie gebaseerd op Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies door gebruikers te targeten op basis van hun real-time interesses.

Na zeven  jaar ontwikkeling van contextual AI is seedtag in staat om verder te gaan dan slechts contextual targeting, en heeft contextual data planning tools en real-time inzichten toegevoegd aan haar aanbod.  Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën, zoals contextual lookalike, dat specifieker kan targeten en tot betere campagne resultaten kan leiden dan met traditionele contextual- of audience targeting.


Meer weten? Neem contact met seedtag op via netherlands@seedtag.com.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
seedtag

Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.

Lees meer

Seedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.

Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.

Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.

Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in