Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa, TikTok, Samsung en T-Mobile werken samen voor een interactieve tv-show

Samsung en T-Mobile leggen uit hoe en waarom ze de vernieuwende tv-show sponsoren.
Avastars SBS6
Zo zien de Avastars eruit
© Afbeelding: Talpa
Avastars SBS6
Zo zien de Avastars eruit
© Afbeelding: Talpa

De nieuwe tv-show Avastars, vanaf 24 februari wekelijks te zien op SBS 6, wil zich met een interactieve aanpak onderscheiden van andere talentenprogramma’s. Zo speelt TikTok een grote rol rondom én tijdens het tv-programma. Ook Samsung en T-Mobile werken mee aan Avastars.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in