Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster-directeur Frank Volmer pleit voor tv-commercials van 20 seconden: ‘Nieuwe realiteit’

Volmer ziet verschillende voordelen: meer ruimte in reclameblok en prijsstijgingen beperken.
Frank Volmer Ster
Frank Volmer, algemeen directeur Ster
© Afbeelding: Ster
Frank Volmer Ster
Frank Volmer, algemeen directeur Ster
© Afbeelding: Ster

Frank Volmer, directeur van Ster, pleit voor een verandering in de basisspotlengte voor tv-commercials van 30 naar 20 seconden. Volgens Volmer zijn er verschillende redenen waarom dit een goede en logische stap is. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gerrit Nagel

Helaas gaat Frank voorbij aan het feit dat langere spots toch altijd nog beter converteren ... zeker voor goede doelen bijvoorbeeld

Martin de Munnik

Interessante gedachte. In de meer dan 1.200 TVC's die wij met fMRI-scans hebben mogen bestuderen zien wij -in aanvulling op de studie van GroupM- dat de ingekorte versies van commercials effectiever zijn dan de oorspronkelijke langere versies. De KISS waarin de laatste S voor Stupid staat, zou beter vervangen kunnen worden door de S van Short. Keep It Simple and Short.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in