Sanoma lanceert influencer platform The HUB

Een uniek label waar influencers worden gecombineerd met het enorme bereik en de autoriteit van Sanoma merken.

The HUB

Al jarenlang is Sanoma dé partij voor creatieve en impactvolle branded content samenwerkingen. Het label The HUB zal adverteerders nog uitgebreider kunnen bedienen rondom alle facetten van influencer marketing: van strategie tot concept, creatie en grootschalige distributie. Hiervoor kunnen externe influencers worden ingezet, maar ook invloedrijke redactieleden – zoals hoofdredactrices Hilmar Mulder van Libelle en Sara van Gorp van Kek Mama & VIVA Mama.

“The HUB werkt met een uitgebreide pool aan creatieve bloggers, redacteuren, Instagrammers, YouTubers en andere influencers, waardoor elk mogelijk onderwerp en elke leeftijdscategorie wordt gecoverd. Wij helpen adverteerders met het bedenken van een creatieve insteek voor authentieke content, vervolgens brengen we ze in contact met relevante creators voor de beste match. Werk je al samen met vaste influencers? Dan helpen wij je met het vergroten van het bereik. Zo hebben we al succesvolle cross-mediale samenwerkingen met onder andere Unilever, Heineken, l’Oréal, Rijksoverheid en VSM.” Aldus Elise Kop, Productmanager Influencer Marketing bij Sanoma.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →