Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma begint full-service marcombureau Sanoma SYNC

Het nieuwe bureau ontstaat uit de samenvoeging van Sanoma’s contentmarketingbureau Head Office en het team Performance & Branding…
Roger en Annemarie
Roger en Annemarie

Driehonderd journalisten

Sanoma SYNC ontstaat uit de samenvoeging van Sanoma’s contentmarketingbureau Head Office (het voormalige Hemels Customer Media) en het team Performance & Branding Solutions. Het bureau heeft de beschikking over een team van strategen, content creatieven, copywriters, artdirectors, designers, influencer marketing- en dataspecialisten. Daarnaast is er sprake van nauwe samenwerking met ‘meer dan driehonderd ervaren journalisten’.

Volgens Roger Verdurmen, Concept & Strategy Director, is Sanoma SYNC opgezet vanuit de behoefte van merken. ‘Marketingcommunicatie wordt steeds complexer; steeds meer datagedreven en met inzichten en doelgroepen die voor elk merk anders zijn. Daarbij zijn de oplossingen diverser dan ooit, van apps, websites, video’s, advertising, branded content en custom magazines tot podcasts. Hierdoor hebben merken meer behoefte gekregen aan flexibele mediabedrijven die relevante oplossingen bieden, met experts vanuit diverse disciplines.'

Eenduidige content en campagnes

Commercial Director Kees Wilbrink: ‘De professionals die nu samen één team vormen, bieden maximale service; van contentmarketing tot advertising en performance. Sanoma SYNC is daarmee in staat om eenduidig content en campagnes te ontwikkelen die het vertrouwen van de consument vergroten, gebaseerd op inzichten uit data en gemaakt met vakmanschap.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Hatemedia

En de rol van de mediabureaus wordt kleiner en kleiner.....

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in