Sanoma SYNC is in het leven geroepen om merken te voorzien van crossmediale oplossingen die zijn gebaseerd op data en inzichten. Het nieuwe businessonderdeel staat onder leiding van Roger Verdurmen en Annemarie Veen en voorziet in een breed pakket van diensten, variërend van brand publishing, advertising en branded content tot en met performance.
Driehonderd journalisten
Sanoma SYNC ontstaat uit de samenvoeging van Sanoma’s contentmarketingbureau Head Office (het voormalige Hemels Customer Media) en het team Performance & Branding Solutions. Het bureau heeft de beschikking over een team van strategen, content creatieven, copywriters, artdirectors, designers, influencer marketing- en dataspecialisten. Daarnaast is er sprake van nauwe samenwerking met ‘meer dan driehonderd ervaren journalisten’.
Volgens Roger Verdurmen, Concept & Strategy Director, is Sanoma SYNC opgezet vanuit de behoefte van merken. ‘Marketingcommunicatie wordt steeds complexer; steeds meer datagedreven en met inzichten en doelgroepen die voor elk merk anders zijn. Daarbij zijn de oplossingen diverser dan ooit, van apps, websites, video’s, advertising, branded content en custom magazines tot podcasts. Hierdoor hebben merken meer behoefte gekregen aan flexibele mediabedrijven die relevante oplossingen bieden, met experts vanuit diverse disciplines.'
Eenduidige content en campagnes
Commercial Director Kees Wilbrink: ‘De professionals die nu samen één team vormen, bieden maximale service; van contentmarketing tot advertising en performance. Sanoma SYNC is daarmee in staat om eenduidig content en campagnes te ontwikkelen die het vertrouwen van de consument vergroten, gebaseerd op inzichten uit data en gemaakt met vakmanschap.'
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!