Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom de Rijkswaterstaat op Twitter een verrijking is voor het verkeer

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
header rijkswaterstaat
header rijkswaterstaat

De Rijkswaterstaat is behoorlijk actief op Twitter. Ze houden iedereen goed op de hoogte van wat er gaande is in het verkeer. Met verve, want hun commentaar maakt veel verkeerssituaties beter en daar plukt iedereen die ze volgt op de digitale snelweg de vruchten van.

related partner content for mobile comes here

Zo plaatst Rijkswaterstaat naast serieuze informatie bijvoorbeeld 'Throwback Thurdays'

Ze reagereen gevat op vreemde verkeerssituaties.

Maar ook wat gerijm wordt de volgers niet onthouden.

De onderschriften bij hun throwbacks stellen ook niet teleur.

Er komen bijzondere situaties voorbij.

Maar ook nostalgische plaatjes worden gedeeld.

Rijkswaterstaat brengt niet alleen verkeerssituaties aan het licht.

Dat ze ook nog eens muzikaal zijn, bewijzen ze met deze tweet.

Ze haken fijn in op wat er gebeurt.

Tot slot doet de Rijkswaterstaat ook mee aan de #tetrischallenge en laat zien dat ze wel van een uitdaging houden.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Tara van Moorsel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in