Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung en ADE bundelen krachten

Het Amsterdam Dance Event (ADE) gaat een samenwerking aan met Samsung, waarmee op een 'innovatieve manier ingespeeld kan worden op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ADE-directeur Richard Zijlma: 'We zijn erg enthousiast over deze unieke samenwerking. Een wereldmerk als Samsung past natuurlijk perfect bij het internationale karakter van ADE en bij de kwaliteit die beide merken onderstrepen.'

related partner content for mobile comes here

Van ADE, wereldwijd het belangrijkste festival en voor elektronische muziek, zal van 16 tot en met 20 oktober de achttiende editie plaatsvinden. Het festival dat de laatste jaren een flinke groei doormaakt, trekt jaarlijks ongeveer 200.000 festival- en 4000 conferentiebezoekers uit de hele wereld.

Ook Samsung ziet veel raakvlakken met ADE. Geert Mol, marketing manager mobile bij Samsung Nederland: 'Wij willen de dance fans inspireren met onze innovaties en zien deze samenwerking dan ook als een perfecte match tussen twee ijzersterke merken. We zullen dit jaar al enkele opvallende elementen toevoegen.'

Hoe de samenwerking precies vorm zal krijgen en wat verstaan moet worden onder 'opvallende elementen' wordt nog even in het midden gelaten. Het uitgangspunt is dat 'met de betrokkenheid van Samsung ADE in de toekomst nog beter kan inspelen op de explosieve ontwikkeling van de wereldwijde dance-industrie'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in