Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips en VICE brengen online film uit met Achmed Akkabi

Video moet Philips' male-grooming tool OneBlade onder de aandacht brengen bij millennials,
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de film laat acteur Achmed Akkabi op speelse wijze zien hoe de Philips OneBlade jonge mannen kan helpen de stijl van hun baard af te stemmen op elke situatie. Het is de eerste keer dat VICE en Philips samenwerken.
 
Philips richt zich met de OneBlade op jonge mannen die de vrijheid willen om een stijl te kiezen die op dat moment bij ze past. Philips heeft VICE gevraagd om, naast de distributie van de internationale Philips commercials op verschillende VICE platformen, een online film te maken die aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep. Het resultaat is een film die inspeelt op clichés over millennials. 
 
Pieter Conings, marketing manager 'male grooming' Benelux bij Philips, merkt op dat de online film aanvullend is op de huidige commercials 'die een bredere doelgroep aanspreken'.

related partner content for mobile comes here


 
                                                         


                                                         

                                                         

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in