Overslaan en naar de inhoud gaan

Nuon reageert op boze klanten vanwege opdringerige deurverkopers

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Nuon
Miniatuurvoorbeeld
© Nuon

Een deurverkoper die bij je aanbelt, kan soms vervelend zijn. Natuurlijk zijn er genoeg die snel en beleefd afdruipen als je geen interesse hebt, maar er zijn er ook genoeg die er minder prettige verkooptechnieken op na houden. Op de Facebookpagina van Nuon zijn klanten het zat, ondanks de vele klachten probeert het webcareteam van Nuon de situatie onder controle te houden.

 

1. Bij het bekijken van de Facebookpagina van Nuon, is een duidelijk patroon zichtbaar.

Nuon reactie
Nuon

2. Veel mensen ondervinden last van de agressieve verkooptechniek van de colporteurs van Nuon.

Tweede reactie
Nuon

3. Kamal trapt niet in de mooie verhalen.

Reactie
Nuon

4. Voor de zekerheid zegt Cok het maar even in een paar verschillende talen.

reactie
Nuon

5. Els is ook verre van blij, en Frits heeft er wel een heel stevige oplossing voor.

reactie
Nuon

6. Chris heeft een prima afweersysteem voor naast de deur...

reactie
Nuon

7. Tenslotte geeft Edwin Nuon gewoon een koekje van eigen deeg.

reactie
Nuon

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Chris

Wij krijgen ook regelmatig van deze verkopers aan de deur.
Zelfs als je een sticker op de deur hebt van gaslicht.com dt je daar de overstap regelt voor je energie blijven ze aanbellen.
Ze zijn zeer onbeschoft en gebruiken teksten als 'hey vriend',mattie, ik weet toch je verbruik en andere straattaal.
Daar zijn we niet van gediend!!
Kappen met die lui NUON !!

ilona kornet

wat zijn jullie vreselijk opdringerig ,van de week iemand aan de deur gehad en bleef maar aanhouden terwijl ik aangaf geen interesse te hebben,nu 5 minuten geleden gebeld geworden ,ook daar kwam ik niet meer vanaf,blijven je vragen stellen waarom je niet overstapt naar nuon,echt niet normaal,als jullie zo bezig blijven,hebben jullie zodadelijk geen klant meer over pffff

Liesbeth

Ik zie op verschillende sites, dat er al zeker een jaar lang veel klachten zijn over de agressieve verkoop aan de deur van de NUON. NUON reageert hierop het vervelend te vinden en er iets aan te zullen doen. Maar net nog voor de 3e keer zo'n ellendeling aan de deur gehad, dus NUON doet er helemáál niets aan.
Het moet nú maar eens afgelopen zijn!

Nuonmedewerker

Zeggen oh wat leuk een collega en dan zeggen dat je een contract hebt regen personeels condities
Dan druipt het gepeupel meteen af

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in