Overslaan en naar de inhoud gaan

Koeweiden Postma ontwikkelt nieuw logo Weekbladpers

Weekbladpers heeft een nieuwe naam: Weekbladpers Media en Koeweiden Postma ontwikkelde het nieuwe logo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe naam Weekbladpers Media moet beter aansluiten bij de multimediale merken in het portfolio en de ambities van de uitgeverij, zoals de nieuwe business unit ʻConceptsʼ voor de ontwikkeling van nieuwe content concepten.

related partner content for mobile comes here

Koeweiden Postma ontwikkelde het nieuwe logo. Jacques Koeweiden: ʻDe aanhalingstekens in het logo dienen als metafoor voor ʻopinieʼ. De strepen symboliseren content. De combinatie van het iconische beeldmerk met die ʻtypeletterʼ zegt iets over het journalistiek vakmanschap. De kracht van het logo ligt wat mij betreft in de eenvoud.ʼ

Het nieuwe logo en daaronder het oude:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in