Koeweiden Postma ontwikkelt nieuw logo Weekbladpers
Weekbladpers heeft een nieuwe naam: Weekbladpers Media en Koeweiden Postma ontwikkelde het nieuwe logo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe naam Weekbladpers Media moet beter aansluiten bij de multimediale merken in het portfolio en de ambities van de uitgeverij, zoals de nieuwe business unit ʻConceptsʼ voor de ontwikkeling van nieuwe content concepten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Koeweiden Postma ontwikkelde het nieuwe logo. Jacques Koeweiden: ʻDe aanhalingstekens in het logo dienen als metafoor voor ʻopinieʼ. De strepen symboliseren content. De combinatie van het iconische beeldmerk met die ʻtypeletterʼ zegt iets over het journalistiek vakmanschap. De kracht van het logo ligt wat mij betreft in de eenvoud.ʼ
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet nieuwe logo en daaronder het oude:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid