Overslaan en naar de inhoud gaan

Gymshark pakt uit met geniale marketingstunt met verjaardagsboodschap voor ‘Jim Shark’

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Marketing team verdiend een loonsverhoging
Marketing team verdiend een loonsverhoging

Soms weten merken enorm goed uit te pakken met een marketingstunt. Vooral nu Black Friday eraan komt, vliegen de reclames en advertenties je om de oren. De Instagrampost van Gymshark springt er deze week met kop en schouders bovenuit. Het bedrijf heeft namelijk aan verschillende beroemdheden gevraagd of zij een verjaardagsboodschap willen inspreken voor ‘Jim Shark’. Een aantal celebrities heeft dit braaf gedaan en zo weet Gymshark de aandacht vast te houden.

Dit is de Instagrampost van Gymshark.

De beroemdheden zijn er zelf ook ingetuind.

Andy King feliciteert Jim Shark ;)

Mensen kunnen de marketingstunt wel waarderen.

The absolute best, incredible!

Het marketingteam is 'on fire'.

This is just fire!

De dag van de echte ‘Jim Shark’ is in ieder geval gemaakt.

if anyone out there is called Jum Shark feel free to use this for your bday

En de marketingstunt blijkt ook nog eens effectief.

Too funny. I've never tried gym shark but I think I might look at getting a few pieces

De klanten die ze al hadden, blijven nu hangen.

This is why ur my fav brand

Tot slot, verdient de bedenker van deze marketingstunt een flinke opslag.

Marketing team deserve a raise

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie Letschert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in