Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze Valentijnsdag-inhakers zijn een schot in de roos

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
The best social  - Valentijnsdag
The best social  - Valentijnsdag

Het is weer Valentijnsdag en dat betekent dat het tijd is voor honderden kilo's chocolade, veel cadeaus en een hoop singles die deze dag het liefst zo snel mogelijk voorbij zien gaan. Niet alleen koppels, maar ook bedrijven maken het graag (bon)bont op deze dag van de liefde. Zijn de volgende tien merken toevallig familie van Cupido? Want ze schieten met deze inhakers ab-so-luut raak.

related partner content for mobile comes here

Naast de duizenden valentijnskaarten, bezorgt PostNL vandaag ook nog iets heel anders.
 

 

Over rode oortjes gesproken...
 

 

Ook DHL bezorgt een komische inhaker op Valentijnsdag.

 

 

Mocht je nou niet bepaald opbloeien van dit soort cadeautjes, maak je dan geen zorgen: Kruidvat snapt je helemaal.

 

 

Deze openingszinnen van bol zijn het beste cadeau dat je vandaag gaat krijgen.

 

 

Deze Lidl-producten zijn nog op de markt voor iedereen die een date zoekt voor Valentijnsdag.

 

 

Het hart van kaasliefhebbers gaat door deze post van supermarkt Dirk van den Broek sneller kloppen.

 

 

Netflix wil graag het hart luchten over deze hartstikke gemiddelde dag.

 

 

GroenLinks-PvdA is ook niet in z'n zetel blijven zitten en schrijft een paar mooie valentijnskaarten.

 

 

Tot slot komt Ikea met de perfecte manier om deze Valentijnsdag af te sluiten.

 


In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in