Overslaan en naar de inhoud gaan

Adversitement: meten zonder cookies

Zonder gebruik van cookies toch data voor analyses binnen halen.Technologisch adviesbureau Adversitement geeft aan dat dit mogelijk is. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het uitgangspunt van CDS i(een combinatie van technologie en werkmethoden) is volgens Adversitement dat een gebruiker niet gevolgd hoeft te worden om inzicht te verkrijgen in de effectiviteit van marketingkanalen en andere toepassingen. In plaatsdaarvan worden anoniem business objects gemeten zoals bijvoorbeeld opgevraagde pagina’s, aangeklikte online links, gebruikte zoekwoorden, en afgesloten orders.

related partner content for mobile comes here

De oplossing is juridisch getoetst en voldoet naar eigen zeggen aan de Telecomwet, de WBP en de uitleg van OPTA en CBP.

Er wordt, zo geeft het bureau aan, gemeten wat mag in plaats van wat kan. Daarnaast moet het transparantie geven over wie toegang heeft tot welke data en hoe dit beschikbaar wordt gesteld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in