Overslaan en naar de inhoud gaan

Mars consolideert media-account bij MediaCom

Het concern hield sinds begin dit jaar een mediareview en wilde één bureau voor het gehele account.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mars heeft het internationale media-account geconsolideerd bij MediaCom. Het concern dat merken als Mars, M&M's, Twix, Snickers, Freedent, Royal Canin, Whiskas en Uncle Ben's in het portfolio.heeft, kondigde in januari een review aan.

related partner content for mobile comes here

MediaCom (GroupM) deed mondiaal al de planning sinds december 2014. Media-buying was lokaal geregeld, verdeeld tussen Publicis Groupe's Starcom, Mediacom en OMD (Omnicom). Deze drie bureaus waren uitgenodigd voor de review.

Data centraal

In een statement zegt chief marketing officer Andrew Clarke dat de samenwerking met MediaCom 'een cruciale accelerator wordt in de ambitie van Mars om sneller en innovatiever te worden als het gaat om de behoeften van de consument'. Daarmee is Mars één van de vele adverteerders die op een eenvoudigere en snellere manier wil samenwerken met (media)bureaus.

GroupM (waar MediaCom onderdeel van is) presenteerder volgens Mars een model waarbij data centraal staan.

Volgens cijfers van reclamevaktitel Advertising Age spendeerde Mars 3,5 miljard dollar wereldwijd.

MediaCom in de winning mood

MediaCom blijft het goed doen in pitches, zowel internationaal als nationaal. Vorige week nog werd bekend dat Shell wereldwijd opnieuw voor het mediabureau had gekozen. Eerder dit jaar koos in Nederland ABN Amro voor het GroupM-bureau.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in