We gaan weer Koffiedik Kijken! Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen te Amsterdam.
Diverse sprekers nemen een kijkje in de glazen bol: wat brengt 2023 voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, columnisten en politici? Wie gaat het maken in het nieuwe jaar en wie valt er af? Welke producten zien we niet meer terug? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt nu juist door? Waar moeten bureaus en adverteerders op inzetten in 2023? Staat ons een nieuw crisisjaar te wachten of gloort er licht aan de horizon?
Live column
Marcel van Roosmalen draagt dit jaar een speciale live column voor. De verslaggever, columnist, podcastmaker, professioneel mopperaar en mediagoeroe zal op onverbloemde wijze uit de doeken doen wat ons het komende jaar te wachten staat. Naast Van Roosmalen doen vier vakgenoten hun voorspelling voor het komende jaar.
Een stukje Marcel
Van Roosmalen (Arnhem, 1968) heeft een arendsoog voor het menselijk tekort en staat bekend om zijn droge humor. Zelf lacht hij dan weer nergens om. We verwachten op Koffiedik Kijken een niet al te rooskleurige voorspelling en vrezen voor de spiegel die hij ons ongetwijfeld voor gaat houden... Overigens kunnen marketeers tegenwoordig ook terecht bij een van Van Roosmalens advertentiepakketten en zodoende profiteren van 'een stukje Marcel'.
Ook reiken we op Koffiedik Kijken het jaarlijkse Gouden Koffiekopje uit aan de beste Koffiedik Kijker van vorig jaar. Welke spreker had het meeste aantal (relevante) stellingen correct voorspeld en wist het publiek het beste in vervoering te brengen?
De komende weken maken we de overige sprekers bekend. Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, MWG en VIA.
Tickets en meer info hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!