Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda is 20 jaar en verandert van koers: ‘We willen de solidariteit onder vrouwen versterken’

Mobiel wordt uitgangspunt van het merk, de redactionele formule wordt aangescherpt. Thema van de jubileumcampagne: 'Elke keuze is goed.'
Linda de Mol en Karin Swerink
Linda de Mol en Karin Swerink
Linda de Mol en Karin Swerink
Linda de Mol en Karin Swerink

Het jubilerende Linda scherpt de redactionele formule aan, mobiel wordt voortaan de dominante factor en het merk gaat in deze tijd van verharding meer inzetten op het versterken van solidariteit onder vrouwen. Algemeen hoofdredacteur Karin Swerink: ‘We hebben meer empathie, zachtheid en harmonie nodig.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in