Het 30ste SAN Jaarboek uitgereikt

SAN voorzitter Jeroen Hubert reikt het eerste exemplaar uit aan Erik Kessels van KesselsKramer

Erik Kessels nam daarna de genodigden mee in zijn verhaal passend bij het jaarthema van de 30ste jaargang SAN Jaarboek ‘Beeldbepalend’, waarbij hij stelde dat perfectie eigenlijk totaal oninteressant is. Hij zei ook: ‘Daarbij leven en werken we in een periode die waanzinnig is. Alles kan. Alles wat je bedenkt kun je uitvoeren. Maar uiteindelijk gaat het altijd om het idee!’  

SAN Jaarboek Beeldbepalend

‘Beeldbepalend’ past ook bij de boeiende interviews met de beeldbepalende merkenmakers die tussen de 285 campagnes van 2018 staan. En ook de 49 ingezonden cases voor de Eenmalige Jubileum categorie DE RECLAMEPARELS uit de afgelopen 30 jaar zijn een mooi voorbeeld daarvan. Een Iconische jury van 30 coryfeeën uit het marcom vak buigt zich over die cases.

Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek, zodat zij zich thuis kunnen voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde start op 12 maart a.s. bij Sanoma. Alle ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de ingezonden campagnes.
De genomineerde cases staan 21 maart a.s. op de SAN website: www.sanaccent.nl 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →