Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas lanceert nieuw label Havas Play: 'Voor elk merk het juiste speelveld'

Met het label zijn ‘relevante speelvelden’ ontwikkeld, zoals het Lichthuis met Typhoon voor Philips Hue.
havas play
Havas Play
havas play
Havas Play

Het zogenoemde branded content- en partnershipsteam van Havas Lemz+Media lanceert Havas Play, een nieuw label dat bouwt aan relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur.

related partner content for mobile comes here

Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluit bij mensen op plekken 'waar hun passies tot leven komen', aldus Havas. 'De aanpak biedt een fris alternatief voor de traditionele opdringerigheid van merken. We helpen merken om hun plek te vinden, verbindingen te leggen en op een natuurlijke manier te activeren. Havas Play opent nieuwe speelvelden voor merken die tot op heden gesloten bleven, of het nu in een bomvolle concertzaal, tussen juichende sportmassa's of op een zandstrand is.'

Havas: 'In de ruimte tussen media en creatie liggen geweldige kansen om oprechte relaties te bouwen tussen mensen en merken. Met Havas Play kunnen we de klant beter bedienen vanuit de disciplines media, creatie en entertainment - zowel nationaal als internationaal. De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, event, sponsorships, social media activatie, pr en branded entertainment.'

Vanuit Havas Play zijn inmiddels 'relevante speelvelden' ontwikkeld zoals het Lichthuis met Typhoon voor Philips Hue en Stream to Regreen voor Justdiggit.

Het team van Havas Play bestaat uit Elias Reinheimer (chief creative officer), Mira de Mönnink (director branded content and partnerships), Karen Messchaert (head of content), Fabian van den Ende (sr. creative projectmanager), Jint van den Brink (contentmanager), Maaike Taris (sr. creative strategist), Florine Dirven (creative), Remco Marinus (ecd Havas Lemz).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in