Overslaan en naar de inhoud gaan

Fokke & Sukke-cartoonist steekt zijn energie in kleine bonje met Essent

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
Header
Header

De tekenaar van Fokke & Sukke Jean-Marc van Tol had deze week wat problemen met Essent. Op Twitter deelde hij zijn onvrede over het bel-beleid van het energiebedrijf. En naast een woordenwisseling leverde het niet alleen twee Fokke & Sukke-cartoons op, maar ook eentje van Essent.

related partner content for mobile comes here

Het probleem is als volgt.

Duidelijk verhaal, maar het duurt even voordat Essent reageert.

En de reactie die hierop gaat komen...

Is niet ijzersterk.

Tenminste, dat vindt Jean-Marc.

De cartoonist kan het niet laten om er een cartoon van te maken.

Maar Essent reageert nogmaals.

En zo gaat het een paar keer op en neer.

En tussendoor verschijnt er nog een cartoon.

Er komt nog een afsluitende reactie van Essent.

Het komt Jean-Marc bekent voor.

En daarmee sluit hij het zelf ook af.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Andries Kuipers

Tsjonge... is dit nu werkelijk 'het beste' wat er deze week op social media is verschenen? Een discussie over het woord 'energiecontract'?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in