Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen houdt pr binnenshuis

De pitch voor het pr-account van Volkswagen is op een mislukking uitgelopen. Na vijf bureaus te hebben geprobeerd, besloot de Duitse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De besprekingen werden gehouden in de Londense burelen van Volkswagens reclamebureau BMP DDB. Volgens Volkswagen-voorlichter Paul Bucket konden geen van de uitgenodigde bureaus voldoen aan de eisen. 'We hebben dus maar besloten om het in huis te blijven doen.'

related partner content for mobile comes here

De deelnemers aan de pitch, waaronder Lexis Public Relations en Ketchum zouden zitten, wilden niet reageren op de beslissing van Volkswagen.(bron: PRWeek UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in