Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone neemt afscheid van THEY

Vodafone stopt na vijf jaar met de samenwerking met THEY.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zet het bureau aan de kant om met een nieuw bureaumodel te gaan werken. Het stapt af van een lead agency, maar neemt vanuit het interne brand-team de regie in  handen en gaat werken met verschillende specialistische bureaus. Vodafone blijft wel werken met Achtung!, als een van deze specialistische leveranciers.

related partner content for mobile comes here

Vodafone denkt daarmee ‘effectief in te kunnen blijven spelen op de dynamische telecommarkt’. Bovendien zou het werken met meer specialistische bureaus beter passen bij de veelzijdigheid van het merk.

Dialoog centraal

Volgens Eva Ruiz, hoofd Marcom & Brand bij Vodafone Nederland, wil Vodafone effectiever communiceren en moet het daarom op een ‘echt andere manier’ gaan werken. ‘Daarbij moeten dialoog en betrokkenheid met onze klanten centraal staan. Om dat te bewerkstelligen moeten wij zelf als team de spin in het web zijn en een grotere eigen verantwoordelijkheid nemen op gebieden zoals digital, social en marketing-pr’.

Bureauselectie

De verschillende externe creatieve specialisten kunnen Nederlandse of internationale bureaus zijn, maar ook individuen. Vodafone start binnenkort met een oriëntatieperiode waarin het bedrijf kennismaakt met een aantal geselecteerde bureaus. THEY blijft tot 31 maart 2014 werkzaam voor Vodafone. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in