Overslaan en naar de inhoud gaan

Teleac start serie over gedragsbeïnvloeding

Teleac/NOT start op 3 december met de serie Verborgen Verleiders. In deze zesdelige serie komen trucs en foefjes aan de orde die door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zes thema’s die op televisie en in het boek behandeld worden zijn: roddel en roem, oorlogspropaganda, voorlichting, nieuws, reclame en amusement. Het boek laat ook nog zien welke trucs in de wereld van de massamedia worden gebruikt.

related partner content for mobile comes here

In het eerste programma is te zien welke rol pers en publiek spelen bij de opbouw van een imago. Voetballer Clarence Seedorf wordt daarbij als voorbeeld gebruikt. In volgende programma’s komen de crisis in Kosovo, ge-zondheidscampagnes, de Italiaanse journalisten die bij de EK-finale in de Kuip slaags raken, verkoopsalvo’s van de media en soaps aan de orde. De programma’s duren elke keer 25 minuten en zijn te zien op Nederland 1. (13-10-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in