Publieke omroep voert beeldmerk in
De publieke omroep introduceert op 4 september, de start van de nieuwe winterprogrammering, een beeldmerk om ‘het onderlinge verband…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
NOS-topman Gerrit Jan Wolffensperger maakt dit vanmiddag bekend tijdens de presentatie van de nieuwe netprofilering. Het beeldmerk, dat in de stationcalls van Nederland 1, TV2, Nederland 3 en jeugdnet Zappelin verschijnt, is ontwikkeld door FHV/BBDO. Kees Groothuis van NOS-persdienst: “Zie het beeldmerk als het wolmerk. Het staat vrij anoniem op je kleding, zegt niets over de kwaliteit ervan, maar wel over het gebruikte materiaal.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid