Noorse visfederatie steekt 250 miljoen in marketing
De Noorse visfederatie is van plan de komende drie jaar ongeveer 250 miljoen gulden uit te geven aan de wereldwijde marketing van diverse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Adage kan het initiatief leiden tot de keuze voor pan-regionale reclame-accounts. De campagnes moeten Noorse vis aanprijzen als producten van "hoge kwaliteit". Geen enkel ander land besteedt zoveel geld aan marketing van visproducten. Nooorwegen is wereldwijd marktleider als vsiexporteur. In 2000 gaf de Noorse federatie al ongeveer 60 miljoen gulden uit aan sales en marketing. De federatie komt in augustis bijeen voor het bedenken van een gezamenlijke wereldwijde strategie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid