
ENNU magazine gaat maandelijks verschijnen, en wordt naar 600.000 50-plussers gestuurd. Redactionele pijlers zijn onder meer reizen, gezondheid, vrije tijd en wonen.
Net als de adressen van de lezers is de content grotendeels afkomstig van adverteerders. Arjan in ’t Veld van Bureauvijftig, dat het magazine uitgeeft (Dutch Giraffe tekent voor de vormgeving): ‘We bieden geen traditionele advertentiemogelijkheden aan, maar adverteerders kunnen wel een pagina "adopteren".’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeEen dergelijke pagina kost 5.000 euro. Voor het eerste nummer zijn volgens In ’t Veld onder meer KNVB, Selexyz, Free Record Shop en WNF gestrikt. De content van het nieuwe digitale magazine bestaat uit eigen verhalen en verhalen die door adverteerders zijn aangeleverd. In ’t Veld: ‘Daar gaat wel een redactionele slag overheen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee