Nieuw digitaal magazine voor 50-plussers: ENNU


ENNU magazine gaat maandelijks verschijnen, en wordt naar 600.000 50-plussers gestuurd. Redactionele pijlers zijn onder meer reizen, gezondheid, vrije tijd en wonen.
Net als de adressen van de lezers is de content grotendeels afkomstig van adverteerders. Arjan in ’t Veld van Bureauvijftig, dat het magazine uitgeeft (Dutch Giraffe tekent voor de vormgeving): ‘We bieden geen traditionele advertentiemogelijkheden aan, maar adverteerders kunnen wel een pagina "adopteren".’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen dergelijke pagina kost 5.000 euro. Voor het eerste nummer zijn volgens In ’t Veld onder meer KNVB, Selexyz, Free Record Shop en WNF gestrikt. De content van het nieuwe digitale magazine bestaat uit eigen verhalen en verhalen die door adverteerders zijn aangeleverd. In ’t Veld: ‘Daar gaat wel een redactionele slag overheen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid