Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalent of the Year: battle of the brightest

Aanstaande maandag is het zover: dan begint de strijd om de titel Marketingtalent of the Year.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanstaande maandag is het zover: dan begint de strijd om de titel .

related partner content for mobile comes here

Vanaf september 2010 hebben we in Tijdschrift voor Marketing en op Marketingonline.nl maandelijks aandacht besteed aan een opvallend marketingtalent (jonger dan 30 en werkzaam aan opdrachtgeverskant). Samen met , die de interviews verzorgde. En dat levert na 10 maanden de volgende namen op: Cleome van den Berg (29), brandmanager bij Unox, Lisette Brederode (29), marketingmanager bij Ben, Menno Braakman (28), onlinecommunicatiemanager voor Schweppes, bij Orangina Schweppes International, Daniel Heijnen (28), brandmanager voor Friesche Vlag bij Arla Foods, Wendy Troost (29), brand buildingmanager voor Andrelon bij Unilever, Wouter Jacobs (28), brandmanager bij Mars Nederland voor Sheba Perfect fit en Catsan, Lysette van Kampen (28), coördinator marketing & communicatie voor City Marketing Lelystad, Michael Blankert (29), brandmanager Lays Chips bij Pepsico, Arlette Warmerdam (28), market segmentmanager brandmanager bij IBM, brandmanager Lays Chips bij Pepsico en Mark Linde, brandmanager retail (Mora) bij Ad van Geloven.

Je kunt de , vanaf maandag ook overzichtelijk op de .

De 10 kandidaten maken nu kans op de titel Marketingtalent of the Year. Voor een plekje in de finale moeten de marketingtalenten zichzelf echter eerst zoveel mogelijk promoten via social media. Ze zijn als het ware hun eigen personal brandingcase. De buzzronde start 20 juni en loopt tot 3 juli.
verzamelt alle buzz rond de kandidaten en laat de stand op zien door middel van een Top 10. Het Utrechtse bureau is ook verantwoordelijk voor de bouw & realisatie van het platform.

De 3 kandidaten met de meeste buzz gaan uiteindelijk door naar de finale. Daar moeten de genomineerden hun case presenteren en bepaalt een jury van topmarketeers de genomineerden op creativiteit, lef, originaliteit en enthousiasme. De jury bestaat uit Rene Repko (Hema), Sheila Struyck en Michel Schaeffer (bol.com).

Hoe de tweets en likes worden vergaard, dat mag men zelf weten. Zolang het maar op een correcte manier gebeurt.

De verrichtingen zijn te volgen op , en ik zal op Molblog verslag doen. Je kunt de buzzronde ook volgen via of de kandidaten persoonlijk volgen via de hashtag .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in