Overslaan en naar de inhoud gaan

Jupiter stelt voorspelling online bestedingen bij

Onderzoeksbureau Jupiter Media Metrix stelt haar voorspellingen over online bestedingen naar beneden bij. In plaats van 7,3 miljard dollar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau verwacht niet dat de meeste groei uit buttons en banners komt, over vijf jaar wordt er meer besteed aan andere vormen van online marketing. "De problemen die marketeers ondervinden met het evalueren van het effect van hun online bestedingen hebben geleid tot een terugslag", aldus een Jupiter-analiste in een toelichting. Jupiter blijft van mening dat online reclamebestedingen in 2006 de vijftien miljard dollar zullen overstijgen, maar de prognose voor het jaar ervoor - bestedingen van 16,5 miljard dollar - werd bijgesteld naar 12,9 miljard dollar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in