Jupiter stelt voorspelling online bestedingen bij
Onderzoeksbureau Jupiter Media Metrix stelt haar voorspellingen over online bestedingen naar beneden bij. In plaats van 7,3 miljard dollar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau verwacht niet dat de meeste groei uit buttons en banners komt, over vijf jaar wordt er meer besteed aan andere vormen van online marketing. "De problemen die marketeers ondervinden met het evalueren van het effect van hun online bestedingen hebben geleid tot een terugslag", aldus een Jupiter-analiste in een toelichting. Jupiter blijft van mening dat online reclamebestedingen in 2006 de vijftien miljard dollar zullen overstijgen, maar de prognose voor het jaar ervoor - bestedingen van 16,5 miljard dollar - werd bijgesteld naar 12,9 miljard dollar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid