Overslaan en naar de inhoud gaan

Boeing bezorgd over luchtvaartimago

De pr-afdeling van Boeing gaat met andere vliegtuigbouwers werken aan het herstel van het consumentenvertrouwen in vliegreizen. Vanwege de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ontslaggolf werd op 18 september aangekondigd omdat het concern een daling van de reismarkt verwachtte. De afgelopen weken waren een beproeving voor de pr-afdeling van de vliegtuigbouwer, die alle vier de gekaapte toestellen had gefabriceerd. 'De elfde september heeft de luchtvaart voorgoed veranderd', zegt Tom Ryan, manager media relations bij de commerciële vliegtuigafdeling, over de aanslagen. 'We moeten gezamenlijk het vertrouwen winnen, want dit is een zaak die iedereen aangaat.'

related partner content for mobile comes here

Boeing behandelt alle pr normaliter binnenshuis, maar heeft onlangs Grey-dochter APCO Worldwide ingeschakeld. Dit bureau is bezig met een lobby over regulering en veiligheidsvraagstukken voor de commerciële luchtvaart. Peter Goelz, senior vice-president en wereldwijd crisismanager bij APCO, heeft het Boeing-account onder zijn hoede. (Bronnen: PRWeek US, )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in