Adidas wil belang in Bayern München
Adidas-Salomon, de Duitse sportartikelenfabrikant, wil een belang van 10 procent nemen in de voetbalclub Bayern München. Dat is zo'n 150…
De stap maakt deel uit van de herstructureringsplannen van de Champions-Leaguefinalist, schrijft de Financial Times donderdag. Bayern ziet af van een notering aan de beurs, zoals concurrent Borussia Dortmund, en kiest in plaats daarvan voor een strategische partner, zo wil vice-president Fritz Scherer wel bevestigen. “Adidas is een van de kandidaten. ”Adidas zelf weigert commentaar, maar een ingewijde zegt niet uit te sluiten dat de ze op korte termijn een belang in een voetbalclub wil nemen. Adidas paste vorig jaar zijn sponsorstrategie aan. Het bedrijf concentreert zich tegenwoordig vooral op een klein aantal bekende sportclubs. Daaronder bevinden zich, naast Bayern München, Real Madrid, AC Milan en Ajax (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid