Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas wil belang in Bayern München

Adidas-Salomon, de Duitse sportartikelenfabrikant, wil een belang van 10 procent nemen in de voetbalclub Bayern München. Dat is zo'n 150…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stap maakt deel uit van de herstructureringsplannen van de Champions-Leaguefinalist, schrijft de Financial Times donderdag. Bayern ziet af van een notering aan de beurs, zoals concurrent Borussia Dortmund, en kiest in plaats daarvan voor een strategische partner, zo wil vice-president Fritz Scherer wel bevestigen. “Adidas is een van de kandidaten. ”Adidas zelf weigert commentaar, maar een ingewijde zegt niet uit te sluiten dat de ze op korte termijn een belang in een voetbalclub wil nemen. Adidas paste vorig jaar zijn sponsorstrategie aan. Het bedrijf concentreert zich tegenwoordig vooral op een klein aantal bekende sportclubs. Daaronder bevinden zich, naast Bayern München, Real Madrid, AC Milan en Ajax (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in