Overslaan en naar de inhoud gaan

Vincent Siegelaar head of digital trading GroupM

Hij wordt verantwoordelijk voor alle contracten met uitgevers die GroupM Trading namens de groep sluit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Siegelaar verliet eind vorig jaar Sanoma, waar hij de laatste 2,5 jaar commercieel directeur was.

related partner content for mobile comes here

Als Head of Digital Trading komt zijn focus te liggen op het verder optimaliseren van samenwerking tussen uitgevers, adverteerders en GroupM bureaus Mindshare, MediaCom en Wavemaker, plus de specialsten Greenhouse Group en Bannerconnect.

Siegelaar moet zorgen voor verdere versterking van de 'competitieve kwantitatieve en kwalitatieve voordelen' van de GroupM bureaus.

Businessexperts
Remon Buter
eindverantwoordelijk voor alle trading activiteiten binnen GroupM: 'Klanten verwachten steeds meer van bureaus. Ze willen ervaren businessexperts met 100 procent focus op de digitale trading uitdagingen die wij als groep hebben. Met de komst van Vincent halen we ervaring vanuit de uitgeverskant naar binnen en iemand met het vermogen om onze organisatie verder te brengen.'

Vincent Siegelaar: 'Na een carrière van ongeveer 10 jaar aan de uitgeverskant, zie ik uit naar een nieuwe ervaring aan de bureauzijde. GroupM heb ik, nog in dienst van mijn vorige werkgever, als zeer betrouwbare businesspartners leren kennen, die een duidelijke visie hebben op de (digitale) ontwikkelingen in de markt. Voor mij een prioriteit bij het kiezen van een nieuwe functie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in