
Frisia Financieringen, Lenen.nl, Postkrediet, Gelink Adviesgroep en Becam dingen allen mee naar de ‘prijs’ voor meest irritante reclame van 2003. De andere vijf zijn Specsavers (met de pratende ogen), Remia Vast vet, Double AA Paper, Clairol Herbal Essences en Leo van Milka.
In de uitzending van maandag is de aftrap gegeven voor de finale van de Loden Leeuw 2003. Via een website kan het publiek twee weken zijn stem uitbrengen. Er kan iedere dag gestemd worden. Over twee weken volgt de uitslag live in het programma Radar.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandMomenteel staat Remia Vast Vet bovenaan, voor Frisia en Lenen.nl. Vorig jaar ‘won’ KPN I-mode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid