Kredietverstrekkers gaan op voor Loden leeuw
Bij de tien commercials die zijn genomineerd voor de 'Loden Leeuw', de prijs voor de meest irritante tv-reclame georganiseerd door…
Frisia Financieringen, Lenen.nl, Postkrediet, Gelink Adviesgroep en Becam dingen allen mee naar de ‘prijs’ voor meest irritante reclame van 2003. De andere vijf zijn Specsavers (met de pratende ogen), Remia Vast vet, Double AA Paper, Clairol Herbal Essences en Leo van Milka.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de uitzending van maandag is de aftrap gegeven voor de finale van de Loden Leeuw 2003. Via een website kan het publiek twee weken zijn stem uitbrengen. Er kan iedere dag gestemd worden. Over twee weken volgt de uitslag live in het programma Radar.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuMomenteel staat Remia Vast Vet bovenaan, voor Frisia en Lenen.nl. Vorig jaar ‘won’ KPN I-mode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid