
Beter Bed herlanceert de eigen formule in de Benelux. Het krijgt een moderner en vriendelijker logo en de winkels krijgen zowel binnen als buiten een opfrisbeurt.
BeyenMeyer is gevraagd om Beter Bed kwalitatiever en aantrekkelijker te positioneren, zonder aan de prijsperceptie (goedkoop) te tornen.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet bureau voert inkoper Bert ten tonele, die niet alleen groot is omdat hij de inkoop doet voor meer dan duizend winkels, hij is ook letterlijk 'king size'.
De campagne start vanaf 23 december op televisie, radio, internet, in de krant en in de winkel. De nieuwe slogan luidt: 'Dat is het grote voordeel van de grootste inkoper!'
Onderhandelen - Beter Bed
Credits:
Bureau: BeyenMeyer
Strategie: Peter Hoitinga
Logo/Identity: Rob Severein (iamartdirector.com)
Copy: Henk Oortwijn
Art: Yvo De Lange
Creative Director: Lodewijk van der Peet
Account: Els Franssen
Vormgeving: Marco Wempe
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Geluid/muziek: MacLoud
Verantwoordelijk bij Beter Bed: Ton Anbeek, Noortje Haegens, Ilse Schimmel
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee