Overslaan en naar de inhoud gaan

blowUP media introduceert The Emerald in Hoog Catharijne

Vierzijdig scherm wordt toegevoegd aan Digital Out of Home netwerk.
The Emerald
The Emerald

blowUP media begint in Utrecht, Hoog Catharijne met The Emerald, een grootformaat vierzijdige digitaal ledscherm van bijna zestig vierkante meter. Het scherm komt vanuit het plafond in het shopping center naar beneden.

related partner content for mobile comes here

Het vierzijdige scherm is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen bijvoorbeeld op ieder display een ander product, model, kleur of andere variatie tonen. Uitingen worden op alle schermen getoond en er zijn 360 graden bewegende grafische elementen rondom.

Het ledobject past bij het golvende plafond van De Stijlkamer, het winkelgedeelte waar alle winkelpassages van Hoog Catharijne op uit komen. Het bestaat uit twee verdiepingen met diverse winkels en het digitale object is daarom vanuit allerlei hoeken goed zichtbaar. 

Samsung, met een Experience Store gevestigd in het gebouw, is als launching partner één van de eerste aanwezige merken op het scherm. Kunstenaar Joseph Klibansky exposeert met een kunstwerk op het digitale object, ter ere van de introductie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in