blowUP media begint in Utrecht, Hoog Catharijne met The Emerald, een grootformaat vierzijdige digitaal ledscherm van bijna zestig vierkante meter. Het scherm komt vanuit het plafond in het shopping center naar beneden.
Het vierzijdige scherm is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen bijvoorbeeld op ieder display een ander product, model, kleur of andere variatie tonen. Uitingen worden op alle schermen getoond en er zijn 360 graden bewegende grafische elementen rondom.
Het ledobject past bij het golvende plafond van De Stijlkamer, het winkelgedeelte waar alle winkelpassages van Hoog Catharijne op uit komen. Het bestaat uit twee verdiepingen met diverse winkels en het digitale object is daarom vanuit allerlei hoeken goed zichtbaar.
Samsung, met een Experience Store gevestigd in het gebouw, is als launching partner één van de eerste aanwezige merken op het scherm. Kunstenaar Joseph Klibansky exposeert met een kunstwerk op het digitale object, ter ere van de introductie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!